Wednesday, April 27, 2011

Orang Orang

salam...
hai semua..
hari ni tiba-tiba rasa nak tulis pasal orang nih
bukan orang-orang tuh tau
bukan juga nak cakap pasal rupa, ketinggian ke aper..
tapi sikap mereka
kadang-kadang kita tak faham dengan sikap mereka kan??
mungkin mereka ada sebab berpelakuan begitu
positif ajer kan??? lebih senang...
diri kita pun bukan la baik untuk menilai diri mereka
di sekeliling kita ni..
-pentingkan diri
-emo
-berlagak
-sombong
-xfkir org lain ker??
sebab kita mungkin buat perkara sama terhadap mereka
kan??
mungkin kadang-kadang kita agak terasa dengan 
sikap mereka
geram dengan mereka
rasa nak marah
nak berdepan dengan mereka
dan jerit depan muka mereka sekuat hati
 tapi
secara sedar atau tidak
mereka juga mungkin merasai perkara yang sama terhadap kita
jadi sabarla..
 everyone is trying to be a gudgirlz or a gudboyz
kan??
me too!!!
saya harap kalau saya ada buat korang terasa
buat korang marah
menjengkelkan
tegur la saya
ok???
dan saya minta maaf juga
saya cuma insan biasa..huhu
apa-apa pun sabar je la dengan sikap mereka di sekeliling kita..
 tegur sikap mereka
senyum selalu
dan cuba untuk lebih kenal diri mereka
korang boleh hadapi nya
aja-aja!!!

No comments:

Post a Comment